طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت , بهینه سازی سایت , سئو , سئو سایت , سئو ارزان , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزان

  • ۰
  • ۰


کفسابی این مقاله نیازمند ویکیسازی. لطفا این مقاله را بهبود با اضافه کردن استناد به منابع معتبر. دارای منبع مواد ممکن است به چالش کشیده و حذف شوند. (سپتامبر ۲۰۱۴) داوران را تأیید سرامیک کف کاشی با یک دستگاه لیزر کف سازی عبارت کلی برای پوشش دائمی یک طبقه، و یا برای کار نصب چنین پوشش کف است. کفپوش یک اصطلاح است به عام توصیف هر گونه مواد پایان اعمال بیش از یک ساختار طبقه به ارائه یک سطح راه رفتن. هر دو واژه به جای یکدیگر استفاده می شود اما کفپوش اشاره تر مواد برای از دست گذاشته.

مواد تقریبا همیشه به عنوان کفپوش طبقه بندی شامل فرش، فرش منطقه، کفپوش انعطاف پذیر مانند مشمع کف اتاق و یا کفپوش وینیل. مواد معمول کفپوش نام شامل کفپوش چوبی، کاشی و سرامیک، سنگ، موزاییک سیمانی مرمر نما و پوشش های مختلف طبقه شیمیایی بدون درز. طبقه زیر کفپوش از subfloor نامیده می شود. این حمایت برای کفپوش فراهم می کند. subfloors لنزهای استفاده های ویژه مانند کف شناور، طبقه بالا و طبقه معلق ممکن است بر subfloor زمینه دیگر فراهم می کند که استحکام ساختاری گذاشته شد. از subfloor ممکن است از بتن و همچنین دیگر مصالح ساختمانی ساخته شده است.

کفسابی و مواد مخصوص آن

به عنوان مثال از کف سنگ: سنگ مرمر سفید را پوشش کف حیاط مسجد عقبه نیز به عنوان مسجد بزرگ قیروان در تونس شناخته شده است. انتخاب مواد برای پوشش کف با توجه به عوامل از قبیل هزینه، استقامت، منزوی سر و صدا، راحتی و تمیز کردن تلاش است. برخی از انواع کفپوش باید درجه زیر (پایین تر از سطح زمین) نصب نشده است، و ورقه ورقه یا چوب جنگلی باید اجتناب شود که در آن ممکن است رطوبت و یا مهر و موم وجود دارد. زیر طبقه ممکن است در راه است که باعث می شود آن قابل استفاده بدون هیچ کار اضافی، و به پایان رسید:

کفسابی

کف خاکی نرم افزار Adobe یا کف خاک رس جامد لرزاننده زمین سیمان کف و یا granolithic پوشش نرم [ویرایش] فرش پوشش کف بافته شده و یا پشمی از الیاف طبیعی و یا انسان ساخته شده است. فرش متناسب با ساختار طبقه متصل است، گسترش دیوار به دیوار، و می تواند از محل منتقل نمی شود به جای. لایه زیرین زندگی فرش گسترش و بهبود راحتی. کفپوش چوبی [ویرایش] نوشتار اصلی: کفپوش چوبی بسیاری از گونه های مختلف چوب به کف چوب در دو اشکال اولیه ساخته: تخته و پارکت. پهن برگان معمولا خیلی بیشتر از دوام تر از سوزنی برگان. چوب اصلاح شده دارای یک ظاهر منحصر به فرد و به رنگ سبز (سازگار با محیط زیست) ساختمان استفاده می شود.

اصول کفسابی

ورقه ورقه پوشش کف که به نظر می رسد شبیه به چوب های جنگلی اما با تخته سه لا یا تخته چوب فیبر چگالی متوسط ​​( “ام دی اف”) هسته با یک لایه ورقه ورقه بالای پلاستیک ساخته شده است. HDF ورقه ورقه متشکل از تخته فیبر با چگالی بالا در صدر توسط یک یا چند لایه از کاغذ تزئینی و یک لایه محافظ شفاف است. ورقه ورقه ممکن است با دوام تر از چوب های جنگلی، اما نمی تواند مانند چوب های جنگلی refinished شود. کف پوش لمینیت در بسیاری از الگوهای کفسابی مختلف است که می جنگل های مختلف و یا حتی کاشی و سرامیک شبیه دسترس است. این حالت معمولا قفل و یا شیپور خاموشی با هم.

کف پوش بامبو کف تولید شده از گیاه بامبو یک چوب است و یک نوع کفپوش چوب جنگلی است، هر چند از لحاظ فنی است. بامبو شناخته شده است به دوام و سازگار با محیط زیست. آن را در بسیاری از الگوهای مختلف، رنگ، و بافت در دسترس است.

کفپوش چوب پنبه یک ماده کف ساخته شده از محصول از درخت چوب پنبه چوب بلوط است. کفپوش بلوط در نظر گرفته شود سازگار با محیط زیست از چوب پنبه پوست درخت بلوط هر نه تا ده سال تکمیل نشده است و به درخت آسیب نمی زند. کفپوش چوب پنبه می آید در هر دو کاشی و تخته، و می تواند چسب یا چسب کمتر نصب و راه اندازی است.

کفسابی سخت و حرفه ای

کاشی و سرامیک کف در خیابان استانبول کفپوش سخت (با “چوب جنگلی” اشتباه گرفته نشود) یک خانواده از مواد کف که شامل بتن / سیمان، کاشی و سرامیک، کاشی های شیشه ای و محصولات سنگ طبیعی است کاشی و سرامیک محصولات گل که به کاشی های نازک تشکیل و از کار اخراج شدند. کاشی و سرامیک در بستر از ملات یا خمیر با مفاصل بین کاشی grouted تنظیم شده است. [۱] انواع کاشی و سرامیک شامل معادن سنگ کاشی، ظروف، قرمز مایل به قهوهای. بسیاری از سنگ های طبیعی مختلف به یک اندازه های مختلف، اشکال، و ضخامت برای استفاده به عنوان کفپوش کاهش دهد. کفپوش سنگ است با استفاده از روش نصب و راه اندازی شبیه به کفسابی کاشی و سرامیک. تخته سنگ و سنگ مرمر و انواع رایج از کف سنگ که نیاز به پرداخت و آب بندی. مصالح سنگ، مانند موزاییک سیمانی مرمر نما، همچنین می توانید به جای سنگ برش خام مورد استفاده و در دسترس هستند به صورت کاشی انجام و یا به در محل با استفاده از یک سیمان چسباننده ساخته شود.

کف سابی

سرامیک می توان به جای سنگ طبیعی استفاده می شود. این مواد و سرامیک مانند یک کاشی است، با این حال، آن است که به طور معمول ۲۰ میلی متر (۰٫۷۹ در) ضخیم و اغلب در مربع ۶۰ سانتی متر (۲۴ اینچ) می آید. طبقه بتن / سیمان به پایان رسید نیز استفاده می شود برای توانایی خود را برای احساس های مختلف و دوام آن را درمان می شود.

کفسابی با انعطاف زیاد

بر خلاف کاشی که از مواد معدنی ساخته شده، کفپوش انعطاف پذیر از مواد است که برخی از کشش ساخته شده، و به کف درجه ای از انعطاف پذیری به نام انعطاف پذیری. این کفپوش در ورق های بزرگ و یا کاشی های قبل از برش در دسترس است، و یا همراه با چسب از پیش اعمال شده برای نصب و راه اندازی پوست و چوب و یا نیاز به چسب به در به بستر troweled. [3] کفپوش انعطاف پذیر شامل بسیاری از محصولات مختلف تولیدی از جمله مشمع کف اتاق، ورق وینیل، کاشی ترکیب وینیل (VCT)، چوب پنبه (ورق یا کاشی)، و لاستیک. سطوح عملکرد مورد استفاده برای رقص یا ورزش معمولا از چوب یا کف انعطاف پذیر ساخته شده است. دو دسته اصلی از کاشی های کف وینیل جامد وینیل و وینیل ترکیب، و سه نوع مختلف سایت خدمات کفسابی به نشانی http://khadamatekafsabi.ir از وینیل کفپوش ورق، همگن است، منبت کاری، و کامپوزیت لایه بندی شده. این نوع از کفپوش وینیل در فرایند تولید و محتوای متفاوت، اعم در وینیل (پی وی سی) محتوا از ۱۱٪ تا ۵۵٪.

کفپوش شیمیایی بدون درز [ویرایش] بسیاری از مواد مختلف کف بدون درز در دسترس هستند. این کفسابی معمولا لاتکس، پلی استر، پلی اورتان و یا اپوکسی ترکیبات که در شکل مایع اعمال شده به ارائه پوشش کف کاملا بدون درز می باشد. اینها معمولا در مناطق مرطوب مانند آزمایشگاه ها و یا گیاهان پردازش مواد غذایی یافت می شود. این ممکن است دارای دانه های ریز و یا ذرات لاستیک اضافه شده را به کشش بهتر است کفپوش پایدار [ویرایش] نوشتار اصلی: کفپوش پایدار کفپوش پایدار از مواد پایدار تر (و فرآیندهای پایدار) تولید است که باعث کاهش مطالبات در اکوسیستم در طول آن زندگی cycle.` [5] ویژگی های طبقه [ویرایش]
تعدادی از ویژگی های خاص که ممکن است برای زینت یک طبقه و یا انجام خدمات مفید وجود دارد:

نتیجه گیری

مدال طبقه محور تزئینی طراحی کف پادری برای کمک به تمیز نگه داشتن کف شبکه استفاده می شود به تخلیه آب یا خاک به مالش کفسابی کردن کفش= لمسی و یا سر و صدا نوار برای هشدار دادن به عنوان مثال یک سطح شیب دار صندلی چرخدار، این به طور معمول نیز مشخص رنگی و یا الگو. نوارها نور را نشان می دهد یک راه فرار، به خصوص در هواپیما. قالبگیری و یا قرنیزهای برای تزئین دو طرف از یک طبقه و یا برای پوشش لبه یک طبقه شناور. تشک ضد لغزش: علاوه بر این از هم گرانول یا ذرات لاستیک که اجازه خواهد داد چرخ، کفش، یا پا کشش بهتر است.

  • ۹۵/۰۱/۲۵
  • طراحی سایت بهینه سازی سایت

نظرات (۲)

ممنون
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی