طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت , بهینه سازی سایت , سئو , سئو سایت , سئو ارزان , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزان

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سه فرآیندهای لوله بازکنی برای تولید لوله های فلزی وجود دارد. ریخته گری گریز از فلز و آلیاژ داغ یکی از برجسته ترین فرآیند است. [نیازمند منبع] لوله های چدن نشکن به طور کلی در چنین مد ساخته شده است. بدون درز (SMLS) لوله است که با رسم یک شمش جامد بیش از یک میله سوراخ کردن برای ایجاد پوسته توخالی تشکیل شده است. به عنوان فرآیند تولید هیچ جوشکاری شامل نمی شود، لوله های بدون درز تصور می شود قوی تر و قابل اعتماد تر. از لحاظ تاریخی لوله بدون درز به عنوان تحمل فشار بهتر از انواع دیگر در نظر گرفته شد، و اغلب به راحتی در دسترس از لوله های جوش داده بود.

پیشرفت از سال 1970s در مواد، کنترل فرآیند و آزمایش های غیر مخرب اجازه می دهد به درستی مشخص لوله جوش داده شده به جای بدون درز در بسیاری از برنامه های کاربردی. جوش داده شده (همچنین، برق مقاومت ( "ERW")، و الکتریک فیوژن جوش داده شده ( "EFW")) لوله های نورد ورق و جوشکاری درز تشکیل شده است. فلش جوش را می توان از خارج یا داخل سطوح با استفاده از یک تیغه scarfing حذف خواهند شد. منطقه جوش نیز می تواند تحت درمان با گرما را به درز کمتر قابل مشاهده است. لوله جوش داده شده اغلب دارای تلرانس ابعادی تنگ تر از بدون درز، و می تواند ارزان تر اگر در همان مقدار تولید شده است.

نکات مهم لوله بازکنی

تعدادی از فرآیندهای است که ممکن است مورد استفاده برای تولید لوله های ERW وجود دارد. هر یک از این فرآیندهای منجر به انعقاد یا ادغام اجزاء فولاد را به لوله. جریان الکتریکی از طریق سطوح است لوله بازکنی که باید به هم جوش داده شده منتقل می شود. به عنوان اجزای به هم جوش بخورند مقاومت در برابر جریان الکتریکی، حرارت تولید شده که جوش را تشکیل میدهد. استخر فلز مذاب تشکیل شده است. که در آن دو سطح به عنوان جریان الکتریکی قوی است که از طریق فلز گذشت متصل است. این استخر از فلز مذاب جوش که این دو اجزای متصل متصل می شود تشکیل می دهد.

لوله های ERW از جوشکاری طولی از فولاد ساخته شده است. فرآیند جوشکاری برای لوله های ERW پیوسته است به جوشکاری بخش مجزا در فواصل مخالف است. روند ERW با استفاده از کویل فولاد به عنوان مواد اولیه.

فرکانس بالا فناوری القایی (HFI) فرآیند جوشکاری لوله بازکنی برای تولید http://www.khadamatsetayesh.ir لوله های ERW استفاده می شود. در این فرایند در حال حاضر به جوش لوله با استفاده از یک سیم پیچ القایی در اطراف لوله اعمال می شود. HFI است به طور کلی نظر گرفته می شود از لحاظ فنی برتر به "عادی" ERW که تولید لوله های برای کاربردهای حساس، از جمله برای استفاده در بخش انرژی علاوه بر استفاده های دیگر در برنامه های کاربردی خط لوله، و همچنین برای پوشش و لوله.

لوله بازکنی و شرایط آن

لوله قطر بزرگ (25 سانتی متر (10 اینچ) و یا بیشتر) ممکن است ERW، EFW یا مستغرق قوس جوش داده شده ( "ص") لوله. دو فناوری است که می تواند مورد استفاده برای تولید لوله های فولادی با ابعاد بزرگتر از لوله های فولادی است که می تواند توسط فرایندهای بدون درز و ERW تولید وجود دارد. دو نوع از لوله های تولید شده از طریق این فن آوری ها طولی قوس جوش داده شده (LSAW) غوطه ور و اسپیرال مستغرق قوس جوش داده شده (SSAW) لوله های لوله بازکنی . LSAW توسط خم و جوشکاری صفحات فولاد گسترده و اغلب در برنامه های کاربردی صنعت نفت و گاز استفاده می شود. با توجه به هزینه های بالای خود، LSAW لوله های به ندرت در مقدار پایین تر برنامه های کاربردی غیر انرژی مانند خطوط لوله آب استفاده می شود. لوله های SSAW توسط مارپیچ (helicoidal)، جوشکاری قوس کویل فولاد تولید شده و یک مزیت هزینه بیش از LSAW لوله های به عنوان فرایند با استفاده از کویل به جای صفحات فولاد. به این ترتیب، در برنامه های کاربردی که در آن مارپیچی جوش قابل قبول است، لوله های SSAW ممکن است بیش از LSAW لوله های ارجح است. هر دو لوله LSAW لوله ها و SSAW در محدوده قطر 16 برابر لوله های ERW و لوله های بدون درز رقابت "-24".

لوله بازکنی

لوله برای جریان، یا فلز یا پلاستیک است، به طور کلی اکسترود. مواد [ویرایش] برق آب تاریخی از فیلادلفیا شامل لوله های چوبی لوله از بسیاری از انواع مواد از جمله سرامیک، شیشه، پشم شیشه، بسیاری از فلزات، بتن و پلاستیک ساخته شده است. در گذشته، چوب و سرب (سرب لاتین، که از آن می آید از کلمه "لوله کشی ') معمولا استفاده شد.

به طور معمول لوله کشی فلزی از فولاد یا آهن ساخته شده، مانند ناتمام، سیاه و سفید (لاک) فولاد، فولاد کربنی، فولاد ضد زنگ، فولاد گالوانیزه، برنج، و چدن نشکن. آهن لوله و بر اساس در معرض فرسایش است اگر در یک جریان آب به شدت اکسیژن استفاده می شود [2] لوله آلومینیوم و یا لوله ممکن است مورد استفاده که در آن آهن با مایع خدمات و یا که در آن وزن یک نگرانی است، ناسازگار است. آلومینیوم نیز برای لوله انتقال حرارت از جمله در سیستم مبرد استفاده می شود. لوله مسی محبوب برای آب، داخلی (قابل شرب) سیستم های لوله کشی است. مس استفاده می شود که در آن انتقال حرارت (به عنوان مثال رادیاتور یا مبدل های حرارتی) مطلوب است. اینکونل، MOLY کروم و فولاد آلیاژهای تیتانیم در دمای بالا و لوله کشی فشار در فرایند و قدرت تجهیزات استفاده می شود. در هنگام مشخص برای آلیاژهای فرایندهای جدید، مسائل شناخته شده از خزش و اثر حساس باید در نظر گرفته شود.

مشکلات لوله بازکنی

لوله های سربی است که هنوز هم در سیستم های توزیع آب، داخلی و دیگر قدیمی پیدا شده است، اما از آن است که دیگر برای نصب های جدید آشامیدنی لوله کشی آب به دلیل سمیت آن مجاز است. بسیاری از کدهای ساختمان در حال حاضر نیاز است که لوله های سربی در تاسیسات مسکونی و یا نهادی با لوله کشی غیر سمی و یا که فضای داخلی لوله، با اسید فسفریک درمان جایگزین شده است. با توجه به محقق ارشد و متخصص سرب با انجمن لوله بازکنی قوانین محیط زیست کانادا، "... هیچ سطح امن از سرب [برای قرار گرفتن در معرض انسان] وجود دارد". [3] در سال 1991 EPA امریکا سرب و مس قانون صادر شده، آن است مقررات فدرال است که غلظت سرب و مس مجاز در آب آشامیدنی عمومی محدود می کند، و همچنین مقدار مجاز خوردگی لوله با توجه به آب خود اتفاق می افتد. در ایالات متحده تخمین زده شده که 6.5 میلیون لوله های سربی نصب شده قبل از سال 1930 هنوز مورد استفاده هستند. [4]

لوله های پلاستیکی به طور گسترده ای برای وزن آن سبک، مقاومت شیمیایی، خواص غیر خورنده، و سهولت ایجاد ارتباطات استفاده می شود. مواد پلاستیکی شامل پلی وینیل کلراید (PVC)، [5] پی وی سی کلر کلرید (CPVC)، فیبر پلاستیکی (FRP) مسلح، [6] تقویت ملات پلیمری (RPMP)، [6] پلی پروپیلن (PP)، پلی اتیلن (PE)، صلیب -linked پلی اتیلن با چگالی بالا (PEX)، پلی بوتیلن (PB)، و اکریلنیتریل استایرن بوتادین (ABS)، به عنوان مثال. در بسیاری از کشورها، لوله های پی وی سی برای بیشتر مواد لوله در برنامه های کاربردی شهرداری دفن برای آب آشامیدنی توزیع آب و فاضلاب برق استفاده حساب. [5] محققان بازار پیش بینی کل درآمد جهانی از بیش از $ 80 میلیارد دلار در سال 2019. [7] در اروپا، بازار ارزش به حدود مقدار. 12.7 میلیارد € در سال 2020 [8]

لوله ممکن است از بتن یا سرامیک، معمولا لوله بازکنی برای کاربردهای کم فشار از قبیل جریان گرانش یا زهکشی ساخته شده است. لوله های فاضلاب هنوز هم عمدتا از گل های بتنی و یا منجمد ساخته شده است. بتن آرمه می تواند برای لوله های بتنی با قطر بزرگ استفاده می شود. این مواد لوله را می توان در بسیاری از انواع ساخت و ساز استفاده می شود، و اغلب در حمل و نقل گرانش جریان آب طوفان استفاده می شود. معمولا چنین لوله یک زنگ دریافت و یا اتصالات پا، با روش های آب لوله بازکنی بندی های مختلف اعمال شده در نصب و راه اندازی است.

  • طراحی سایت بهینه سازی سایت
  • ۰
  • ۰

لوله بازکنی (انتقال مایع) برای لوله های ساختاری، مقاطع ساختمانی توخالی را ببینید. برای دیگر کاربردها، لوله (ابهامزدایی) را ببینید. آیکون جهان. نمونه و چشم انداز در این معامله مقاله در درجه اول با ایالات متحده و یک دید در سراسر جهان از این موضوع نشان نمی دهد. لطفا این مقاله را بهبود بخشد و بحث درباره این موضوع در صفحه بحث. (آوریل 2012)

لوله بازکنی حرفه ای

لوله های فولادی پلاستیک (پی وی سی) لوله های مایعات و گازها (سیالات)، مایع، پودر و توده جامدات کوچک - لوله یک بخش و یا توخالی سیلندر لوله لزوما از دایره سطح مقطع، استفاده می شود عمدتا برای لوله بازکنی انتقال مواد که می تواند جریان است، معمولا اما نه. همچنین می توان برای کاربردهای ساختاری استفاده می شود. لوله توخالی است که به دور سخت در واحد وزن از اعضای جامد.

در استفاده مشترک لوله کلمات و لوله معمولا قابل تعویض، اما در صنعت و مهندسی، شرایط منحصر به فرد تعریف شده است. بسته به استاندارد قابل اعمال به آن ساخته شده است، لوله به طور کلی توسط قطر اسمی با قطر ثابت خارج (OD) و یک برنامه که ضخامت تعریف مشخص شده است. لوله است که اغلب لوله بازکنی توسط OD و ضخامت دیوار لوله بازکنی http://www.khadamatesadaf.ir مشخص شده است، اما ممکن است با هر دو از OD مشخص شده، در داخل قطر (ID)، و ضخامت دیوار. لوله به طور کلی به یکی از چندین استانداردهای صنعتی ملی و بین المللی ساخته شده است. [1] در حالی که استانداردهای مشابه برای لوله نرم افزار صنعت خاص وجود داشته باشد، لوله است که اغلب به اندازه های سفارشی و طیف وسیع تری از قطر و تحمل ساخته شده است. بسیاری از استانداردهای صنعتی و دولتی برای تولید لوله و لوله وجود داشته باشد. اصطلاح "لوله" نیز معمولا به بخش غیر استوانه ای، به عنوان مثال، لوله مربع یا مستطیل شکل استفاده می شود. به طور کلی، "لوله" اصطلاح رایج در بسیاری از کشورهای جهان است، در حالی "لوله" است به طور گسترده ای در ایالات متحده استفاده می شود.

کلید لوله بازکنی

هر دو "لوله" و "لوله" حاکی از یک سطح سفتی و دوام، در حالی که یک شلنگ (یا hosepipe) است که معمولا قابل حمل و قابل انعطاف است. مونتاژ لوله ها تقریبا همیشه با استفاده از اتصالات مانند آرنج، تس، و غیره ساخته شده، در حالی که لوله ممکن است تشکیل یا خم به تنظیمات سفارشی. برای مواد که انعطاف ناپذیر هستند، نمی تواند تشکیل شود، و یا که در آن ساخت و ساز است که توسط کد یا استاندارد اداره، مجامع لوله نیز با استفاده از اتصالات لوله ساخته شده است.

لوله بازکنی

مطالب [پنهان] 1 استفاده از 2 تولید لوله بازکنی 3 مواد 3.1 قابلیت ردیابی و شناسایی مواد مثبت (PMI) 4 اندازه 5 استاندارد 6 نصب و راه اندازی 6.1 پشتیبانی از لوله 6.2 پیوستن 6.3 اتصالات و شیرآلات 7 تمیز کردن 8 استفاده های دیگر 9 همچنین نگا 10 پیوند به بیرون 10.1 کتابشناسی 11 پیوند به بیرون استفاده [ویرایش]

نتیجه گیری

نصب و راه اندازی لوله در یک خیابان در Belo Horizonte، برزیل لوله کشی آب خط لوله انتقال گاز یا مایع در مسافت های طولانی
داربست سازه های فولادی به عنوان اجزای در سیستم های مکانیکی از قبیل: غلطک تسمه نقاله در کمپکتور (به عنوان مثال .: غلطک بخار) پوشش بلبرینگ محوطه و pilings های بتن مورد استفاده لوله بازکنی در پروژه های ساختمانی دمای بالا و یا فشار فرآیندهای تولید صنعت نفت: چاه نفت تجهیزات برای صنعت نفت تحویل مایعات، یا گازی یا مایع، در یک کارخانه فرآیند از یک نقطه به نقطه دیگر در روند تحویل مواد فله ای، در یک کارخانه مواد غذایی و یا فرایند از یک نقطه به نقطه دیگر در روند ساخت و ساز از مخازن ذخیره سازی فشار بالا (توجه داشته باشید که مخازن تحت فشار بزرگ از ورق ساخته، لوله نیست با توجه به ضخامت دیواره و اندازه آنها). تولید [ویرایش]

  • طراحی سایت بهینه سازی سایت