طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت , بهینه سازی سایت , سئو , سئو سایت , سئو ارزان , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزان

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت ارزان

نحوه ی عملکرد گوگل در شناسایی طراحی سایت ارزان

یکی از سوالات مهم بسیاری از مدیران سایت ها این است که گوگل برچه اساس صفحات را مرتب می نماید؟ و این که آیا طراحی سایت ارزان از لحاظ اقتصادی به صرفه است ؟ باید بگوییم که در این میان نحوه ی استفاده از کلمات کلیدی بسیار مهم است. از طرفی رنکینگ و رتبه بندی صفحات نیز برای مدیران وب سایت ها اهمیت فراوانی خواهد داشت. این مدیران موفق همواره در صدد جذب ترافیک بیشتر برای طراحی وب سایت ارزان خود هستند.
در پاسخ باید بگوییم که اسپایدرها و یا به اصطلاح همان خزنده های گوگل به طور مرتب صفحات وب را مورد کاوش و بررسی قرار می دهند و صفحات موجود در طراحی وب سایت ها را پس از بررسی ایندکس می نمایند. فرآیند ایندکس نمودن صفحات وب ، به معنای ذخیره اطلاعات صفحه در دیتابیس و یا همان پایگاه داده ها در گوگل است. به علاوه میزان ایندکس شدن این صفحات برای مدیران دارای یک طراحی سایت ارزان از لحاظ اقتصادی نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

فرآیند ایندکس صفحات طراحی سایت ارزان درموتور جست و جوی گوگل

برای روشن تر شدن این موضوع می بایست بگوییم که گوگل ابتدا خود را به طراحی سایت شما رسانده در واقع همان کلمات کلیدی یا تگ ها ، عنوان صفحات ، و استفاده ی درست کلمات کلیدی و هم چنین محتوای جذاب و متناسب با درخواست مخاطب را در نظر گرفته و براساس دیگر ویژگی ها با توجه به داده های کیفی به رتبه دهی طراحی سایت ارزان در مقابل دیگر طراحی وب سایت ها می پردازد. (توجه کنید که این ها تنها گوشه ای از مفاهیم بهینه سازی یا همان سئو می باشند ) برای مثال فرض نمایید که کلمه کلیدی سایت شماطراحی سایت ارزان می باشد.(چرا که امروز اقتصادی بودن در این امر حرف اول را می زند) . در این صورت قرار دادن عنوان صفحه یا همان تگ تایتل به نام طراحی سایت ارزان موجب می شود که گوگل صفحه ی وب شما را با این کلمه کلیدی بشناسد. لذا گوگل سایت شما را در زمره ی سایت های مرتبط با این موضوع قرار خواهد داد.
در کنار آن تعداد تکرار کلمه کلیدی طراحی وب سایت ارزان و نیز وجود تگ هایی از جمله h1 , h2 ,h3 و غیره که در آن این کلمه ی کلیدی وجود داشته باشد موجب نمایش ارتباط بیشتر سایت شما با کلمه کلیدی طراحی وب سایت ارزان می شود. علاوه بر این، پارامتر های دیگر همانند پیوندهای خارجی ، اعتبار دامنه ، عمر سایت (که در حال حاضر ظاهرا زیاد موثر نیست ) ، نحوه ی عملکرد سایت ، به روزرسانی دائم و پیوسته ی سایت و دیگر موارد سئو موجب قرارگیری طراحی وب سایت در رتبه های بالاتر در مقایسه به سایر وب سایت ها شده و یا بعبارتی سایت شما رتبه ی قوی تر و بالاتری را در آن کلمه کلیدی خواهد داشت.

فرآیند شناساندن طراحی سایت ارزان به موتور جست و جوی گوگل

در واقع اسپایدرهای گوگل مرتب با توجه به مسیر حرکت خود براساس میزان به روز رسانی و فعالیت سایت به سایت ها سرک می کشند و محتوا و مطالب موجود را براساس کلمات کلیدی انتخابی و نیز محتوا را بر اساس جذابیت آنالیز می نمایند. درگام اول برای این منظور برای شناساندن طراحی سایت ارزان خود می توانید از ابزار وب مستر خود گوگل استفاده نماید و با ورود به آدرس گوگل وب مستر و درج لینک طراحی سایت خود را آن، سایت خود را به دایرکتوری گوگل وارد نمایید و پس از آن به کمک بهینه سازی حرفه ای در لیست نتایج جستجو قرار گیرید.

 طراحی سایت ارزان | فیس تری face3

  • ۹۴/۱۰/۰۸
  • طراحی سایت بهینه سازی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی