طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت , بهینه سازی سایت , سئو , سئو سایت , سئو ارزان , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزان

  • ۰
  • ۰


از ویکیپدیا، دانشنامه آزاد (تغییرمسیر از پزشکی) الگو در پایین (در حدود ۳) است که برای ادغام در نظر گرفته. قالب برای بحث برای کمک به رسیدن به یک اجماع را ببینید.> این مقاله در مورد علم و هنر شفا. برای داروها، داروسازی را ببینید. برای دیگر کاربردها، پزشکی (ابهامزدایی) را ببینید. بطری های دارو اوایل پزشکی (انگلیسی بریتانیایی گوش دادن / mɛdsᵻn /؛ انگلیسی آمریکایی Listeni / mɛdᵻsᵻn /) علم و عمل از تشخیص، درمان، و پیشگیری از بیماری است [۱] [۲] این دارو کلمه از Medicus زبان لاتین به معنای “یک. پزشک “. [۳] [۴] مطالب جالب پزشکی شامل انواع شیوه های مراقبت های بهداشتی تکامل یافته برای حفظ و بازگرداندن سلامت توسط پیشگیری و درمان بیماری است. پزشکی معاصر علوم پزشکی، تحقیقات زیست پزشکی، ژنتیک، و فن آوری پزشکی شامل تشخیص، درمان، و جلوگیری از آسیب و بیماری، معمولا از طریق دارو و یا عمل جراحی، بلکه از طریق درمان های مختلف به عنوان روان درمانی، گروه محصولات خارجی و کشش، دستگاه های پزشکی، بیولوژیک، و پرتوهای یونیزان، در میان دیگران. [۵]

مطالب جالب پزشکی و انواع آن

پزشکی برای هزاران سال وجود داشته است، در طول بیشتر از آن یک هنر (به مساحت مهارت و دانش) اغلب داشتن ارتباط به اعتقادات مذهبی و فلسفی از فرهنگ های محلی بود. به عنوان مثال، یک مرد مطالب جالب پزشکی گیاهان دارویی برای درمان اعمال می شود و نماز، و یا یک فیلسوف باستانی و پزشک می حجامت با توجه به نظریه های مزاج اعمال می شود. در سده های اخیر، از زمان ظهور علم، دارو تبدیل شده است ترکیبی از علم و هنر (هر دو پایه و کاربردی، در زیر چتر علوم پزشکی). در حالی که دوخت روش برای بخیه یک هنر به دست از طریق عمل، آگاهی از آنچه در سطح سلولی و مولکولی در بافت ترکیب شده اتفاق می افتد از طریق علم مطرح می شود.

اشکال مربوط بدوره پزشکی در حال حاضر به عنوان طب سنتی و طب عامیانه شناخته شده است. آنها باقی می ماند معمولا با یا به جای پزشکی علمی استفاده می شود و در نتیجه به نام طب جایگزین. به عنوان مثال، شواهد در مورد اثربخشی طب سوزنی است “متغیر و متناقض” برای هر نوع بیماری، [۶] اما به طور کلی امن زمانی که توسط یک پزشک آموزش دیده انجام می شود. [۷] در مقابل، درمان در خارج از مرزهای ایمنی و اثر بخشی نامیده می شوند حقه بازی.

مطالب جالب پزشکی

موارد مختلفی از مطالب جالب پزشکی

در دسترس بودن های پزشکی و بالینی در سراسر جهان با توجه به تفاوت های منطقه ای در فرهنگ و تکنولوژی متفاوت است. پزشکی علمی مدرن است که به شدت در جهان غرب توسعه یافته، در حالی که در کشورهایی مانند بخش هایی از آفریقا و آسیا در حال توسعه، جمعیت ممکن است در طب سنتی با شواهد محدود و اثر بخشی و هیچ آموزش رسمی مورد نیاز برای پزشکان به شدت بیشتر است. [۸] حتی در جهان توسعه یافته با این حال، پزشکی مبتنی بر شواهد است که جهانی در عمل بالینی استفاده نمی شود. به عنوان مثال، یک بررسی ۲۰۰۷ از بررسی علمی مشخص شده است حدود ۴۹٪ از اقدامات شواهد کافی برای حمایت از هر دو سود و یا آسیب نداشت. [۹]
در عمل بالینی مدرن، پزشکان شخصا بیماران ارزیابی به منظور تشخیص، درمان، و پیشگیری از بیماری با استفاده از قضاوت بالینی. رابطه دکتر و بیمار معمولا تعامل با بررسی تاریخچه مطالب جالب پزشکی و سابقه پزشکی بیمار، و پس از یک مصاحبه پزشکی [۱۰] و یک معاینه جسمی آغاز می شود. دستگاه های پزشکی و تشخیصی عمومی (به عنوان مثال گوشی پزشکی، آبسلانگ) معمولا استفاده می شود. پس از معاینه برای علائم و مصاحبه برای علائم، دکتر ممکن است مجله سلامت باشید به آدرس http://segagamr.com آزمایشات پزشکی (به عنوان مثال آزمایش خون) را سفارش، یک بیوپسی، و یا تجویز دارو و یا درمان های دیگر. روش تشخیص افتراقی کمک به رد کردن شرایط بر اساس اطلاعات ارائه شده است. در طول برخورد، به درستی اطلاع رسانی به بیمار از همه حقایق مربوط به بخش مهمی از رابطه و توسعه اعتماد است. برخورد پزشکی است و سپس در پرونده پزشکی است، که یک سند قانونی در بسیاری از حوزه های قضایی مستند شده است. [۱۱] دنبال یو پی اس ممکن است کوتاه تر اما این روش به طور کلی همان را دنبال کنید، و متخصصان دنبال یک فرآیند مشابه. تشخیص و درمان ممکن است تنها چند دقیقه یا چند هفته بسته به پیچیدگی موضوع است.

پزشکی و سلامت

اجزای مصاحبه پزشکی [۱۰] و با آنها روبرو شکایت اصلی (CC): دلیلی برای سفر پزشکی در حال حاضر. این علائم. می که در کلمات خود بیمار هستند و همراه با مدت زمان هر یک ثبت شده است. همچنین، نگرانی رئیس “نامیده می شود و یا ارائه شکایت.
تاریخچه بیماری حاضر (HPI): ترتیب زمانی حوادث علائم و توضیحات بیشتری در هر یک از علایم. تشخیص از سابقه بیماری قبلی، اغلب سابقه مطالب جالب پزشکی (PMH) نامیده می شود. تاریخچه مطالب جالب پزشکی شامل HPI و سابقه. فعالیت های فعلی: شغل، سرگرمی، چه بیمار در واقع. داروها (RX): چه داروهای بیمار طول می کشد از جمله تجویز می شوند، بیش از حد ضد، و داروهای خانگی، و همچنین داروهای جایگزین و گیاهی / داروهای گیاهی. آلرژی نیز ثبت شده است. سابقه پزشکی (PMH / PMHx): مشکلات همزمان پزشکی، بستری شدن در بیمارستان در گذشته و عملیات، صدمات، بیماری های عفونی گذشته و / یا واکسیناسیون، سابقه آلرژی شناخته شده است. تاریخ اجتماعی (SH): زادگاه، خوابگاه، تاریخ تأهل، وضعیت اجتماعی و اقتصادی، عادات (از جمله رژیم غذایی، داروها، تنباکو، الکل).

سابقه خانوادگی (FH): فهرستی از بیماری در خانواده است که ممکن است بیمار تاثیر می گذارد. یک درخت خانواده است که گاهی اوقات استفاده می شود. بررسی سیستم های (ROS) و یا سیستم های پرس و جو: مجموعه ای از سوالات بیشتر، که ممکن است در HPI از دست رفته: یک پرس و جو عمومی (؟ آیا شما متوجه از دست دادن وزن، تغییر در کیفیت خواب، تب، توده و برآمدگی و غیره) ، و به دنبال پرسش در سیستم عضو اصلی بدن (قلب، ریه، دستگاه گوارش، دستگاه ادراری، و غیره).

در معاینه فیزیکی سؤال از بیمار برای علامت بیماری از بیماری، که هدف و قابل مشاهده است، در مقابل علائم که توسط بیمار داوطلب و لزوما عینی قابل درک است. [۱۲] ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی با استفاده از حواس بینایی، شنوایی ، لمس، و گاهی اوقات بوی (به عنوان مثال، در عفونت، اورمی، کتواسیدوز دیابتی). چهار اقدام هستند که بر اساس معاینه فیزیکی: بازرسی، لمس (احساس)، سازهای کوبه ای (شیر برای تعیین ویژگی های رزونانس)، و سمع (گوش دادن)، به طور کلی در آن منظور هر چند سمع قبل از دق و لمس برای ارزیابی شکم رخ می دهد [۱۳]

گام به گام با مطالب جالب پزشکی

علائم حیاتی شامل قد، وزن، درجه حرارت بدن، فشار خون، نبض، تعداد تنفس و اشباع اکسیژن هموگلوبین ظاهر کلی از شاخص بیمار و بیماری خاص (وضعیت تغذیه، حضور زردی، رنگ پریدگی و یا چماقی) پوست سر، چشم، گوش، بینی و گلو (HEENT) قلب و عروق (قلب و عروق خونی) به این معناست تنفسی (راه های هوایی بزرگ و ریه ها) شکم و راست روده اندام تناسلی (و بارداری در صورتی که بیمار است و یا می تواند حامله شود) اسکلتی عضلانی (از جمله ستون فقرات و اندام) مغز و اعصاب (آگاهی، آگاهی، مغز، چشم انداز، اعصاب جمجمه، نخاع و اعصاب محیطی) روانپزشکی (جهت گیری، وضعیت روانی، شواهد از ادراک یا اندیشه غیر طبیعی). آن را به تمرکز به احتمال زیاد در زمینه های مورد علاقه برجسته در تاریخ پزشکی است و ممکن است همه چیز ذکر شده در بالا شامل نمی شود.

طرح درمان ممکن است شامل دستور آزمایش های اضافی آزمایشگاهی مطالب جالب پزشکی و مطالعات تصویربرداری پزشکی، شروع درمان، ارجاع به یک متخصص و یا مشاهده مراقب. پیگیری ممکن است توصیه شود. بسته به طرح بیمه درمانی و سیستم مراقبت های مدیریت شده، انواع مختلف “بررسی استفاده”، مانند اجازه قبلی از آزمون، ممکن است موانع در دسترسی به خدمات گران قرار دهید.

پزشکی تصمیم گیری (MDM) فرآیند شامل تجزیه و تحلیل و سنتز از همه اطلاعات فوق به آمده تا با یک لیست از تشخیص ممکن (تشخیص افتراقی)، همراه با یک ایده از آنچه باید انجام شود برای به دست آوردن یک تشخیص قطعی که توضیح مشکل بیمار.
در بازدیدهای بعدی، روند ممکن است در شیوه ای مختصر تکرار برای به دست آوردن هر گونه سابقه جدید، علائم، یافته های فیزیکی، و آزمایشگاهی یا تصویربرداری نتایج و یا مشاوره متخصص. موسسات [ویرایش] بیمارستان سانتا ماریا دلا اسکالا، نقاشی ابرنگی توسط دومنیکو دی بارتولو، ۱۴۴۱-۱۴۴۲

پزشکی معاصر به طور کلی انجام شده در سیستم های مراقبت های بهداشتی است. حقوقی، صلاحیت و تامین مالی چارچوب توسط دولت های فردی، در مناسبت های سازمان های بین المللی، از قبیل کلیساها افزوده شد. ویژگی های هر سیستم مراقبت های بهداشتی داده شده تاثیر قابل توجهی در مراقبت های مطالب جالب پزشکی از راه ارائه شده است.

از دوران باستان، تاکید مسیحی در موسسه خیریه عملی منجر به توسعه پرستاری سیستماتیک و بیمارستان و کلیسای کاتولیک امروز بزرگترین ارائه دهنده غیر دولتی از خدمات پزشکی در جهان باقی مانده است. [۱۵] و جوی پیشرفته کشورهای صنعتی (به استثنای از ایالات متحده) [۱۶] [۱۷] و بسیاری از کشورهای در حال توسعه ارائه خدمات مطالب جالب پزشکی از طریق یک سیستم مراقبت های بهداشتی جهانی است که با هدف تضمین خدمات برای همه از طریق یک سیستم مراقبت های بهداشتی تک پرداخت کننده، و یا اجباری بیمه درمانی خصوصی یا تعاونی. این در نظر گرفته شده اطمینان حاصل شود که کل جمعیت دسترسی به مراقبت های پزشکی بر اساس نیاز و نه توانایی پرداخت است. تحویل ممکن است از طریق شیوه های پزشکی خصوصی و یا توسط بیمارستان های دولتی و کلینیک و یا توسط سازمان های خیریه با ترکیبی از هر سه باشد، اغلب.

سلامت و پزشکی

بهترین مطالب جالب پزشکی

ترین جوامع قبیله ای ارائه هیچ تضمینی برای مراقبت های بهداشتی برای مردم به عنوان یک کل. در چنین جوامعی، بهداشت و درمان در دسترس برای کسانی که استطاعت برای آن پرداخت و یا خود بخود بیمه آن را (به طور مستقیم یا به عنوان بخشی از قرارداد کار) و یا که ممکن است با مراقبت حمایت مالی دولت یا قبیله به طور مستقیم تحت پوشش است.
آمپول مواد مخدر مدرن شفافیت اطلاعات عامل دیگری تعریف یک سیستم تحویل است. دسترسی به اطلاعات در شرایط، درمان، کیفیت، و قیمت گذاری تا حد زیادی انتخاب انگیزه از متخصصان پزشکی را تحت تاثیر قرار توسط بیماران / مصرف کنندگان و، بنابراین،. در حالی که سیستم بهداشت و درمان آمریکا را زیر آتش برای عدم باز بودن آمده است، [۱۸] قانون جدید ممکن است باز بودن بیشتر تشویق کنند. تنش درک بین نیاز به شفافیت از یک سو و مسائلی مانند محرمانه بودن بیمار و امکان بهره برداری از اطلاعات برای سود تجاری از سوی دیگر وجود دارد. همچنین ببینید: بهداشت و درمان، درمانگاه، بیمارستان و خانقاه ارائه مراقبت های پزشکی است که به دسته مراقبت های اولیه، دوم و سوم است.

سخن آخر

خدمات مطالب جالب پزشکی مراقبت های اولیه توسط پزشکان، دستیاران پزشک، پرستار، و یا سایر متخصصان بهداشت که برای اولین بار با یک بیمار به دنبال درمان های پزشکی و یا مراقبت ارائه شده است. این در دفاتر پزشک، درمانگاه ها، خانه های سالمندان، مدارس، بازدید از منزل، و مکان های دیگر به بیماران رخ می دهد. حدود ۹۰ درصد از بازدیدکننده داشته است پزشکی را می توان با ارائه دهنده مراقبت های اولیه درمان می شود. این خدمات عبارتند از درمان بیماری های حاد و مزمن، مراقبت پیشگیرانه و آموزش بهداشت برای تمام سنین و هر دو جنس. خدمات پزشکی و مراقبت های ثانویه توسط متخصصان پزشکی در دفاتر و یا کلینیک خود و یا در بیمارستان جامعه محلی برای یک بیمار مراجعه کننده شده توسط ارائه دهنده مراقبت های اولیه که برای اولین بار تشخیص داده و یا درمان بیمار ارائه شده است. معارفه ها برای بیمارانی که نیاز به تخصص و یا روش های انجام شده توسط متخصصان ساخته شده است. این شامل هر دو مراقبت سرپایی و خدمات بستری، اورژانس، مطالب جالب پزشکی مراقبت های ویژه، خدمات جراحی، فیزیوتراپی، بارداری و زایمان، واحد آندوسکوپی، آزمایشگاه تشخیصی و تصویربرداری پزشکی خدمات، مراکز خانقاه، و غیره برخی از ارائه دهندگان مراقبت های اولیه ممکن است به مراقبت از بیماران بستری در بیمارستان و ارائه نوزادان در یک محیط مراقبت های ثانویه.

نتیجه گیری

خدمات پزشکی و مراقبت های دوران سوم توسط بیمارستان های تخصصی و یا مراکز منطقه ای مجهز به امکانات تشخیصی و درمانی به طور کلی در بیمارستان های محلی در دسترس نیست ارائه شده است. این خدمات عبارتند از مراکز تروما، سوختگی مراکز درمانی، خدمات واحد نوزادان پیشرفته، پیوند اعضا، حاملگی پرخطر، انکولوژی تشعشع، و غیره مراقبت های مطالب جالب پزشکی مدرن نیز در این اطلاعات بستگی دارد – هنوز هم در بسیاری از مراکز بهداشتی درمانی در پرونده مقاله توسط ابزار الکترونیکی تحویل داده، اما به طور فزاینده در حال حاضر. در کشورهای کم درآمد، بهداشت و درمان مدرن است که اغلب بیش از حد گران برای فرد به طور متوسط. محققان سیاست های بهداشتی بین المللی حمایت کرده اند که “هزینه های کاربر” در این مناطق برداشته شود برای اطمینان از دسترسی، اگر چه حتی پس از حذف، هزینه ها و موانع مهم باقی می ماند. [۱۹]

  • ۹۵/۰۱/۲۵
  • طراحی سایت بهینه سازی سایت

نظرات (۱)

مرسی از وبلاگ بسیار جالب بود.
شرکت ایران لوتوس فعال در زمینه خدمات کار در ارتفاع مانند نماشویی و پیچ و رولپلاک نما و رنگ آمیزی نما و سیمانکاری و اجرای نانو ضد اب و کنیتکس نمای ساختمان میباشد.تمامی خدمات با روش جالب و حیجان انگیز راپل و دسترسی با طناب انجام میشود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی