طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت , بهینه سازی سایت , سئو , سئو سایت , سئو ارزان , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزان

  • ۰
  • ۰


طراحی سایت دسترس پذیرطراحی سایت دسترس پذیر

یکی از نکات بسیار مهم که در مورد طراحی سایت می بایست مدنظر قرار گیرد ، عامل در دسترس بودن و یا به عبارتی همان دسترس پذیری سایت می باشد. یادتان نرود که قرار است وب سایت برای کاربر طراحی گردد (نه موتور جست و جو ) ، اما لازم نیست برای هزینه دغدغه داشته باشید چرا که حتی یک طراحی سایت ارزان اگر به صورت اصولی صورت گیرد ، می تواند با رعایت اصول بهینه سازی سایت، به سادگی بسیاری از وب سایت ها را در رنکینگ پشت سر بگذارد. با این حال طراحی این نوع وب سایت ها که کاربر بتواند به سادگی و با رضایت به آن دسترسی داشته باشد ، در گرو رعایت نکاتی است .برخی از مواردی که می بایست در طراحی وب سایت رعایت گردند عبارتند از : موبایل فرندلی و یا ریسپانسیو بودن ، نحوه چیدمان سایت ،آرایش منوها و زیر منوها، سرعت وب سایت ، گرافیک طراحی سایت و زیبایی ظاهری . این ها المان هایی هستند که کاربر طراحی وب سایت شما با آن ها سر و کار خواهد داشت.

طراحی سایت موبایل فرندلی (ریسپانسیو)

این نوع طراحی سایت موبایل فرندلی یا همان ریسپانسیو به معنای سازگار بودن طراحی وب سایت با انوع دستگاه ها می باشد چرا که در حال حاضر همان طور که در مقاله ی طراحی وب سایت ریسپانسیو ذکر شد، بسیاری از مخاطبین طراحی وب سایت ها ، از دستگاه هایی چون گوشی هوشمند به علت آسانی دسترسی برای ورود به سایت ها استفاده می کنند. به علاوه این کار از لحاظ سئو و بهینه سازی وب سایت برای گوگل نیز اهمیت فراوانی داشته و در نتیجه سبب راحتی کاربران طراحی سایت ارزان شما خواهد بود.

شکل ظاهری و چیدمان طراحی سایت

در مورد شکل ظاهری طراحی وب سایت نیز سعی کنید که تا حد امکان سلیقه به خرج دهید . بسیاری از انواع طراحی سایت ارزان دارای ظاهری زیبا می باشند . سعی کنید در طراحی وب سایت خود کاربر پسند بودن را مد نظر داشته باشید. در نتیجه شما می بایست آرایش منوها، زیر منوها ، و دیگر المان های صفحه طراحی وب سایت خود را به گونه ای ترتیب دهید که صفحات پر اهمیت در دسترسی بالاتر قرار گیرند. هم چنین دقت داشته باشید که بخش های صفحه طراحی سایت باید به گونه ای تنظیم گردد که موجب سردرگمی کاربر نشود چرا که در این صورت کاربران مخاطب وب سایت شما، صفحه طراحی وب سایت شما را ترک خواهد نمود و این امر تاثیری منفی در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت شما خواهد گذاشت.

سرعت طراحی سایت

یکی از عوامل بسیار مهم در طراحی سایت ، سرعت سایت است . باید توجه داشته باشیدکه سرعت وب سایت یعنی سرعت لود شدن صفحات تا حدود زیادی به حجم صفحات وب سایت شما بستگی خواهد داشت. لذا ما در قسمت گرافیک به مشتریان خود خاطر نشان می کنیم که به جهت رعایت سرعت به صورت صد در صد روی گرافیک طراحی وب سایت خود متمرکز نشوند.

زیبایی طراحی وب سایت

گرافیک و زیبایی ظاهری وب سایت از جمله نکاتی است که بسیاری بر سر آن اختلاف نظر دارند . بسیاری از افرادی که بهینه سازی سایت را انجام می دهند ، با کار کردن بر روی گرافیک سایت به شدت مخالفت می کنند. البته این مخالفت تا حدود زیادی منطقی به نظر می رسد ، چرا که بهینه سازی سایت اهمیتی به مراتب والاتر دارد. شاید یکی از دلایلی که طراحی سایت ارزان را پیشنهاد می کنیم نیز همین باشد. با این حال توصیه بر این است که گرافیک به صورت کلی رها نشده و روی آن کار شود چرا که در امر طراحی سایت رضایت کاربر مهم ترین عامل خواهد بود.


منبع : سایت فیس تری


  • ۹۵/۰۱/۰۲
  • طراحی سایت بهینه سازی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی