طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت , بهینه سازی سایت , سئو , سئو سایت , سئو ارزان , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزان

  • ۰
  • ۰

 ادمین/ اسفند ۲۸, ۱۳۹۴/ طراحی سایت/ 0 دیدگاه

آموزش تغییر آدرس صفحه ورود به وردپرسآموزش تغییر آدرس صفحه ورود به وردپرس

همان طور که در نوشته ی دلایل تغییر آدرس صفحه ی ورود به وردپرس بیان گردید، با توجه به دلایل مختلف امنیتی و نیز افزایش احتمال آسیب پذیری و یا هک وب سایت توسط هکرها، مدیریان سایت و یا وبمسترهایی که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را به منظور طراحی سایت انتخاب نموده اند، مبادرت به انتقال و یا تغییر صفحه ی ورود پیش فرض وردپرس نموده تا علاوه بر لحاظ امنیتی ریسک خطر را کاهش داده و نیز از لحاظ جذب مخاطب و بهینه سازی سایت موثر واقع گردد.

در ادامه به مراحل عملی انجام این مهم در فرآیند ایجاد سایت اشاره خواهیم نمود.
همان طور که احتمالا حدس زده اید در طراحی وب سایت با وردپرس این کار با کمک از یک افزونه یا پلاگین امکان پذیر خواهد بود.

دانلود افزونه های وردپرس به منظور تغییر در صفحه ی ورود

در حقیقت افزونه های گوناگونی برای این منظور وجود دارند که سه مورد از کاربردی ترین آنها که در سئو وب سایت نیز موثر است، نمونه های زیر می باشند:

۱-Custom Login URL   لینک دانلود
HC Custom WP-admin URL-2  لینک دانلود
WPS Hide Login-3  لینک دانلود

معرفی افزونه ی WPS Hide Login

این افزونه ی وردپرس دارای مزایای فراوانی است ، از جمله ی آن ها این که این افزونه، نسبت به موارد مشابه ، فوق العاده سبک بوده و باعث down شدن سایت یا بالا نیامدن آن نمی گردد و از جهت سئو برای وب سایت سایت نیز این افزونه به کرات مورد توصیه ی طراحان وب قرار گرفته است. توجه کنید که این پلاگین آدرس پیش فرض را پاک نمی کند، بلکه در مقابل به سادگی آن را از دسترس خارج خواهد کرد. در مقابل دسترسی کاربران مختلف به ادمین وردپرس از طریق آدرسی است که جدیدا ایجاد شده است. هم چنین یکی از مزیت های استفاده از این پلاگین در بازگشت تغییر آدرس صفحه ورود به وردپرس به حالت پیش فرض قبلی، پس از پاک کردن این افزونه می باشد.

آموزش نصب افزونه ی WPS Hide Login برای تغییر آدرس صفحه ورود به وردپرس

به منظور نصب این نرم افزار ، طبق مراحل زیر عمل خواهیم نمود:
ابتدا در بخش داشبورد وردپرس بر روی گزینه ی افزونه ها یا Plugins و بعد روی Add New می رویم و پلاگین موردنظر را جستجو و انتخاب می نماییم . حال با انتخاب گزینه نصب و سپس اکتیو یا فعال کردن آن، بدین صورت مراحل نصب و فعال سازی آن به پایان خواهد رسید.

نکات مهم در مورد افزونه ی WPS Hide Login

از یاد نبرید که به محض زدن دکمه فعال سازی یا اکتیو کردن افزونه ، دسترسی به آدرس صفحه پیش فرض ورود wp-admin و wp-login را خواهد بست و آدرس صفحه ورود به مدیریت را به آدرس پیش فرض www.example.com/login تغییر خواهد داد. لذا فراموش نکنید که حتما به محض تغییر، آدرس ترجیح داده شده و جدید را یادداشت نمایید، چون شما از این پس ، قادر به دسترسی به سایت از روش استاندارد نخواهید بود. برای ورود آدرس دلخواه باید در گام آخر بر روی دکمه setting و سپس گزینه General رفته و در بخش پایینی صفحه در فضای خالی آدرس ورود مدنظر را تایپ نمایید و پس از آن با انتخاب دکمه ذخیره را زده، این تنظیمات را انجام دهید. حال در صورتی که آدرس ورود پیش فرض قبلی را در مرورگر وارد نمایید با پیغام خطا روبه رو خواهید شد ولی با تایپ آدرس جدید همان صفحه ی سابق و آشنای ورود به مدیریت سیستم وردپرس را در مرورگر مشاهده خواهید کرد.


منبع : فیس تری

  • ۹۵/۰۱/۰۲
  • طراحی سایت بهینه سازی سایت

نظرات (۱)

خیلی ممنون از سایتون و اطلاعات مفیدتون....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی