طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت , بهینه سازی سایت , سئو , سئو سایت , سئو ارزان , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزان

  • ۰
  • ۰


جذب بازدید کننده طراحی سایتنحوه ی جذب کاربر برای طراحی سایت

یکی از اصول مهمی که می بایست حتما در طراحی سایت مورد تاکید قرار بگیرد ،پتانسیل انجام بهینه سازی وب سایت می باشد . در این مورد می بایست حتما در نظر داشت که ورود هر کاربر به وب سایت شما یک فرصت استثنایی برای شما تلقی خواهد شد . به عنوان مثال اگر شما بتوانید با یک بهینه سازی سایت ارزان ۱۰۰ نفر را به سایت خود هدایت کرده و به طور کلی ۳ نفر از آن ها از شما خرید کرده و جمعا ۳۰۰ هزارتومان درآمد کسب کنید ، بدین معناست که ورود هر کاربر به سایت شما برای شما ۳ هزار تومان در آمدزا بوده است .اگر در این میان یک طراحی سایت ارزان نیز داشته باشید ، توانسته اید تا حدود قابل توجهی درآمد زایی خالص نمایید. اما در صورتی که نتوانید کاربر را به سایت خود جذب نمایید ، او را از دست می دهید ، چرا که احتمالا جذب طراحی سایت رقیبتان خواهد شد. لذا توانایی حفظ و جلب نظرات کاربران در طراحی وب سایت به همان اندازه جذب ترافیک از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در زیر سعی کردیم مجموعه نکاتی که سبب جذب کاربر به وب سایت و سئو سایت به صورت حرفه ای می شود را برایتان ذکر نماییم.

داشتن شناخت از مشتریان خود

اولین گام در بهینه سازی سایت (که می توان آن را گام صفر محسوب کرد ) تعریف پروژه می باشد. برای خودتان مشخص کنید که چه کاری می خواهید انجام دهید و لذا چه کسانی قرار است که جذب شما بشوند . حال می توانید به سادگی خود را جای آنان بگذارید و کلمات کلیدی مختلفی را در نظر بگیرید. به علاوه در نظر داشته باشید که می خواهید در طراحی سایت خود چه کاری برای این کاربران انجام دهید. در حالت بسیار ساده این کار تنها معرفی است . در این موارد شما صرفا می خواهید محصول خود را به وسیله ی یک طراحی وب سایت به کاربران معرفی نمایید و هدف دیگری نیز دنبال نمی کنید. البته این مورد اکثرا زمانی که شما یک نوع خدمات ارائه دهید می باشد. یعنی محصول شما کالا نیست بلکه خدمات است . مثلا نصب دوربین های مداربسته اصلا محصولی قابل فروش نیست و یک نوع خدمات محسوب می شود.
در مرحله ی دوم می بایست مشتریان وارد شده در طراحی سایت خود را حفظ کنید.برای این منظورهیچ اجباری برای کاربران وجود ندارد. در این مرحله شما می بایست عواملی که فکر می کنید برای مخاطبانتان جذاب خواهد بود را در طراحی سایت خود بگنجانید. سعی کنید مخاطب خودش به سمت شما بیاید و از صفحات تمام تبلیغاتی در طراحی وب سایت پرهیز کنید.

اهمیت هاستینگ مناسب در بهینه سازی سایت

اگر هاستینگ شما مناسب نباشد ، چه بسا هنگام مراجعه ی کاربر به سایتتان ، هاستینگ شما بسته باشد . این سبب بروز نارضایتی برای وی خواهد بود. به علاوه هنگامی که موتور جست و جو می خواهد به صفحه ی طراحی سایت شما مراجعه کند ، سایت شما پایین بوده و یا دارای سرعت لود شدن کم می باشد . موتور جست و جو نیز این اطلاعات را به عنوان نکاتی منفی در طراحی سایت شما لحاظ کرده و آن ها را ثبت می کند.(بدین معنا که وب سایت شما به عنوان سایتی که سابقه ی بروز مشکل دارد ثبت خواهد شد.)این به معنای یک عامل منفی در سئو و بهینه سازی سایت تلقی شده و لذا انتظار رنکینگ بالا را دیگر نمی توانید از سایتتان داشته باشید.

زیبایی ظاهری طراحی سایت

همان گونه که ذکر کردیم ، گرافیک زیبا در طراحی سایت ، اثری فوق العاده دارد . شما می توانید با داشتن یک زیبایی ظاهری قابل قبول ،سبب جذب کاربران در وب سایت خود شوید. با این حال از تاکید فوق العاده روی زیبایی ظاهری نیز خودداری کنید. گرافیک بالا قطعا حجم صفحات طراحی سایت شما را افزایش داده و سبب افزایش زمان لود صفحات به خصوص در سرعت های اینترنتی پایین خواهد بود. تاکید بیش از حد بر این مورد باعث تاثیر منفی در بهینه سازی سایت می باشد.

منبع : فیس تری

  • ۹۴/۱۲/۰۱
  • طراحی سایت بهینه سازی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی