طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت , بهینه سازی سایت , سئو , سئو سایت , سئو ارزان , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزان

  • ۰
  • ۰


طراحی سایت ریسپانسیو responsiveچگونگی طراحی سایت به صورت ریسپانسیو ( responsive )

از مزیت های طراحی سایت سیت سئو قابلیت طراحی وب سایت به حالت واکنشی یا ریسپانسیو (responsive) است .با دنبال کردن سیاست های کلی انواع شبکه های اجتماعی و دنبال کردن اهداف مختلف آن ها بهتر متوجه این روند خواهیم شد . به عنوان مثال دلیل مهم تغییر لوگوی گوگل که اخیرا نیز صورت گرفت در واقع همین طراحی سایت به صورت ریسپانسیو بود. گوگل برای سازگاری بهتر سایت خود با دستگاه های موبایل و یا تبلت ، بعد را از روی لوگوی خود حذف کرد و به عبارتی لوگوی مسطحی طراحی نمود. به علاوه وقتی که نحوه ی گشت و گذار در فضای وب را از سایر دوستان و آشنایان می پرسیم ، به اهمیت فوق العاده ی این نوع طراحی سایت پی خواهید برد. تا جایی که به جرئت می توانیم بگوییم که این نوع طراحی از طراحی معمولی سایت به مراتب مهم تر خواهد بود. در ادامه با ذکر نمونه ای از آمار مربوط به میزان بازدید سایتها در انواع دستگاه های کشور انگلیس به اهمیت طراحی سایت واکنشی یا ریسپانسیو پی خواهیم برد.

طراحی سایت برای گوشی موبایل و تبلت

در حال حاضر دو سوم مردم انگلستان گوشی هوشمند دارند و به صورت آماری می توان ذکر کرد که ۹۰% از افراد جوانی که سن متوسط آن ها میان ۱۶ تا ۲۴ سال است این وسیله را دارند. (حال می توانید به تصوری تقریبی از تعداد افرادی که طراحی سایت ها را در موبایل خود مشاهده می کنند ، داشته باشید.). بر اساس آمار اعلام شده از اداره ارتباطات کشور انگلستان (آفکام) ، مردم انگلستان روزانه یک ساعت و ۵۴ دقیقه روی موبایل هایشان به اینترنت دسترسی دارند در مقابل این مردم تنها مدت زمان ۱ ساعت و ۹ دقیقه ای بر روی کامپیوترهای شخصی خود صرف می کنند . در ایران نیز تمرکز افراد بیش تر بر این است که برا ی دسترسی به وب سایت ها حتی الامکان از گوشی خود استفاده کرده و رویکرد آن ها بر این است که کم تر از کامپیوتر های شخصی استفاده نمایند. این مسائل اهمیت قابلیت نمایش طراحی سایت شما بر روی انواع گوشی با سایز های مختلف نشان خواهد داد.

طراحی سایت واکنشی چیست ؟

برای روشن شدن طراحی سایت واکنشی باید بگوییم :سایت واکنشی یا ریسپانسیو در واقع سایتی است که طراحی آن به گونه ای باشد که در لپ تاپ ، گوشی موبایل و تبلت امکان نمایش را در سایز های مختلف داشته باشد. متاسفانه تعداد زیادی از افرادی که به امر طراحی وب سایت اشتغال دارند ، به این مسئله توجه کافی ندارند. لذا بعضا مشاهده ی طراحی سایت آن ها در گوشی به شدت دشوار خواهد بود. طراحی سایت واکنشی به گونه ای است که وب سایت با ایجاد تغییراتی پویا در قالب و سایز صفحه ی مورد نظر قابلیت نمایش خواهد داشت و می تواند خود را با هر اندازه ی صفحه نمایشی تطبیق دهد به گونه ای که هیچ نیازی نیازی به بزرگنمایی یا اسکرول افقی وجود نداشته باشد.

بهینه سازی سایت و طراحی سایت ریسپانسیو

در مورد این که آیا طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنشی در سئو سایت موثر است ، اظهار نظرهای مختلفی شده است . اما تمام افرادی که به امر بهینه سازی سایت اشتغال دارند ، بر این نکته تاکید دارند که طراحی سایت ریسپانسیو سبب ارتقا رتبه ی سایت توسط گوگل می گردد. چرا که گوگل سعی دارد در نتایجش ، مواردی را بیاورد که کاربران احساس رضایت و راحتی بیش تری کنند . بنابراین برای این موضوع نیز اهمیت زیادی قائل است . فراموش نکنید که حتی اگر قصد سفارش یک طراحی وب سایت ارزان را دارید ، به هیچ عنوان از طراحی سایت ریسپانسیو غفلت نورزید. چرا که بدون استفاده از این نوع طراحی ، اگرچه شما در وب سایت خود محتوایی عالی ارائه کنید ، با این حال بخش زیادی از کاربران خود که با گوشی و تبلت به سایت شما می آیند را از دست خواهید داد.لذا این تاثیر پذیری در سئو نمایان تر خواهد بود.

طراحی سایت ارزان ، فیس تری

  • ۹۴/۱۱/۱۴
  • طراحی سایت بهینه سازی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی