طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت , بهینه سازی سایت , سئو , سئو سایت , سئو ارزان , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزان

  • ۰
  • ۰

بهینه سازی سایت

اهمیت لینک خارجی قدرتمند در بهینه سازی سایت

در مقالات پیشین در مورد سئو سایت خارجی و یا off-page صحبت کردیم .در این قسمت نیز به بسط آن مباحث خواهیم پرداخت.گفتیم که در بهینه سازی سایت به صورت خارجی لینک ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند . لینک های خارجی و یا به عبارتی همان بک لینک ها در صورتی که در طراحی سایت مناسبی ایجاد شوند می توانند تا حد زیادی سبب افزایش اعتبار طراحی سایت شما گردند . در این مقاله سعی شده به مواردی که می بایست به منظور ایجاد لینک های خارجی قدرتمند برای طراحی سایت مورد توجه قرار گیرند اشاره شود تا بدین وسیله عملکرد مناسب سایت در سئو سایت و نیز بهینه سازی سایت ارتقا یابد. البته برخی از این تکنیک ها تا حدودی هزینه بر بود اما با اصل طراحی سایت ارزان تقابلی ندارند. در ادامه به بیان نکاتی در این زمینه که در مورد درج بک لینک های قدرتمند برای طراحی وب سایت می باشد، خواهیم پرداخت.

کلمه کلیدی در لینک خارجی طراحی سایت

این نکته از نکات بسیار مهم قلمداد می شود. به این نکته توجه داشته باشید که در لینک خارجی خود می بایست در سایر طراحی سایت ها ، از کلمه کلیدی انتخابی برای طراحی سایت خود به صورت لینک استفاده نمایید و یا به عبارتی کلمه کلیدی را در Anchor text لینک خود بگنجانید.

رابطه ی طراحی سایت با لینک شما

در صورتی که سایتی که می خواهید در آن لینک درج کنید ، موضوع یکسانی با طراحی سایت شما داشته باشد، از لحاظ بهینه سازی سایت و سئو سایت نتیجه ی بهتری خواهید گرفت.

تعداد لینک های خارجی در طراحی وب سایت

توجه داشته باشید در صورتی که طراحی سایت انتخابی شما برای گرفتن لینک تعداد زیادی بک لینک به دیگر طراحی وب سایت ها داده باشد و یا به طور منظم این لینک ها را تغییر دهد از دیدگاه گوگل این عمل به عنوان خریدبک لینک شناخته می شود و در نتیجه عملکرد آن چنان مثبتی را در سئو سایت و بهینه سازی سایت شما نخواهد داشت.

اعتبار طراحی سایت ارزان

فراموش نکنید که اگر اعتباری نزد گوگل دارید ، آن را بیهوده صرف نکنید. در واقع اعتباری که طراحی سایت انتخابی برای گذاشتن بک لینک دارد نیز عنصری برای قدرت بخشی به طراحی وب سایت شما می باشد. به عبارتی اعتبار سایتی که از آن به سایت خود بک لینک گرفته اید ، در افزایش اعتبار طراحی سایت ارزان شما اثرگذار خواهد بود .

محدودیت تعداد بک لینک ها و عمر سایت

توجه کنید که میزان تعداد بک لینک و عمر وب سایتی که از آن به سایت خود بک لینک دریافت نموده اید ، ملاکی بر اعتبار دادن بهطراحی سایت شما خواهد بود و هر چه بیشتر باشد پتانسیل قدرت بیشتری داشته و برای درج بک لینک ها مناسب تر خواهد بود.

فیس تری || طراحی سایت ارزان

  • ۹۴/۱۱/۰۸
  • طراحی سایت بهینه سازی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی