طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت , بهینه سازی سایت , سئو , سئو سایت , سئو ارزان , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزان

  • ۰
  • ۰

سئو سایت

آموزش و یادگیری سئو سایت (بهینه سازی برای موتورهای جست و جو)

گام اول – علاقه و کنجکاوی

اگر می خواهید فرآیند سئو و یا همان بهینه سازی سایت را یاد گرفته و بر روی طراحی سایت خود پیاده نمایید ، در ابتدا می بایست علاقه ی لازم برای این کار را داشته باشید ، به علت این که فرآیند های بهینه سازی وقت گیر بوده و در طول زمان نسبتا زیاد عملی می باشند ، در نتیجه اگر علاقه و کنجکاوی زیادی ندارید ، این آموزش برای شما سودمند نخواهد بود.

گام دوم – استفاده از مراتب یادگیری

آموزش و یادگیری سئو سایت نیز مانند هر تخصص دیگر دارای مراتب و مراحل مختلفی می باشد ، در این مورد نیز می بایست این فرآیند و آموزش در سطوح و مراحل گوناگونی مورد بحث قرار گیرد. به علاوه کار در این زمینه بسیار بسیار حساس بوده و در صورت بروز اشتباه گوگل شما را شناسایی کرده و احتمال بلاک شدن و حذف شدن طراحی سایت شما از لیست گوگل وجود خواهد داشت. این سطوح مختلف بهینه سازی عبارتند از :

مبتدی کامل (کاملا بی تجربه)

در این مرحله عملا شما هیچ پایه و یا سابقه ی کاری در زمینه ی بهینه سازی سایت ندارید و همان گونه که مطرح شد، در صورت بروز اشتباه ممکن است مجبور به پرداخت تاوان سنگینی گردید.

صلاحیت عمومی

در این سطح نیز شما صرفا قادر به انجام وظایف خود خواهید بود ، دقت داشته باشید که این انجام کار نیز می بایست با نظارت کلی یک متخصص صورت گیرد و در غیر این صورت ممکن است شما شاهد هیچ پیشرفتی در طراحی سایت خود نباشید.

صلاحیت کلی

در این سطح شما می توانید در زمینه ی سئو اظهار نظر نموده و نظرات خود را برای آزمایش عملی سازید به علاوه شما قادر به حل مشکلات مختلفی که برای افراد مبتدی بهینه سازی سایت به وجود می آید می باشید.

متخصص

در این سطح شما واقعا حرفه ای بوده و می توانید بر محتواهای تولید شده در طراحی سایت ها نظارت کنید هم چنین شما قادر خواهید بود که با صرف حداقل هزینه از یک طراحی سایت ارزان بهترین استفاده را نموده و تمامی موارد سئو سایت را در آن پیاده نمایید.

گام سوم – شناسایی موارد بی اهمیت در بهینه سازی سایت

این گام ، یک مرحله ی بسیار مهم در امر بهینه سازی سایت تلقی می شود . شما باید بدانید که چه مواردی برای گوگل اصلا مهم نیستند . در این صورت شما قادر خواهید بود که سئو سایت را به صورت حرفه ای انجام دهید. متاسفانه بسیاری از متخصصان سایت امروزه وقت خود را روی موارد بی اهمیت در زمینه ی بهینه سازی سایت صرف کرده و درمقابل نیز نتیجه ی دلخواه خود را نمی گیرند.که این باعث افزایش هزینه ی سئو شده و با اصل طراحی سایت ارزان کاملا در تقابل قرار دارد.

گام چهارم – تمرکز ویژه بر طراحی سایت ارزان

توجه داشته باشید که در انجام هر کاری کارفرما می خواهد با صرف کم ترین هزینه بهترین نتیجه را از آن خود کند.لذا شما نیز به عنوان یک متخصص در سئو و بهینه سازی سایت ، می بایست اخلاق را در این کار رعایت نموده و او را به سوی مطلوب خود رهنمون سازید. به علاوه هرگز این نکته را فراموش نکنید که آشنایی با کد های دستوری html در طراحی وب سایت در واقع از بزرگترین مهارت ها در سئو سایت تلقی می شود.

سئو سایت

گام پنجم – شکست مقدمه ی پیروزی

اگر شما در این زمینه تازه کار هستید ، به احتمال زیاد در این زمینه شکست های فراوانی خواهید خورد. به یاد داشته باشید که در صورتی که در این زمینه حرفه ای فعالیت کنید می توانید در عرض چندین سال به یک متخصص حرفه ای سئو سایت بدل گردید. با کمی تحقیق و پرس و جو متوجه خواهید شد که هر متخصص بهینه سازی سایت ، در سابقه ی خود شکست های فراوانی را تجربه کرده است. به علاوه شما باید به تیم سئو خود اجازه ی شکست بدهید . این مسئله ای است که بسیاری آن را پشت سر گذاشته اند . در این زمینه داستانی معروف از “ تام واتسون ” بنیانگذار شرکت بزرگ کامپیوتری i.b.m نقل می کنند که :

یکی از کارمندانش اشتباه بزرگی مرتکب می شود و مبلغ ده میلیون دلار به شرکت ضرر می زند ! این کارمند به دفتر واتسون احضار شده و پس از ورود میگوید : تصور می کنم باید از شرکت استعفا دهم !
واتسون در جواب پاسخ میدهد : شوخی می کنید ؟؟ ما همین الآن مبلغ ده میلیون دلار بابت آموزش شما هزینه کردیم !
لذا توصیه ی ما بر این است که از شکست های فراوان در این زمینه دلسرد نگردید و از آن ها درس گرفته و بر اصل طراحی سایت ارزان تکیه کنید.

گام ششم – محتوای مناسب و جذاب در طراحی سایت

در مقالات پیشین نیز بر تولید محتوا به صورت حرفه ای و کاربرپسند تاکید نمودیم . به خاطر داشته باشید نوشته ای که به منظور چاپ و انتشار طراحی شده است از اهمیت بیشتری در بهینه سازی وب سایت برخوردار می باشد . در زمینه های نویسندگی و نیز رسانه های اجتماعی معطوف کردن نگاه سایرین به نوشته های خود نسبتا ساده تر می باشد . این بستر سبب فراهم آوردن محیطی امن برای شما شده که در صورت شکست ، بازخوردها را دیده و خود را در معرض افراد باهوش تر و نیز آگاه به مسائل سئو قرار داده و نیز مقایسه نمایید.

گام هفتم – هنر ها و مهارت های رقبا را از یاد نبرید.

همواره در سئو تاکید بر اصل آنالیز رقبا می گردد. به منظور این که فرآیند بهینه سازی سایت واقعا موثر واقع گردد ، شما احتیاج به آموزشی با بستر دانش گسترده شامل موارد زیر را خواهید داشت :

بازاریابی منظم – مدیریت پروژه – هوشیاری تجاری – مهارت های نگارش – مهارت های ارائه – مهارت های رهبری و مدیریت افراد

نتیجه گیری

در پایان این کلید طلایی در بهینه سازی سایت را به خاطر داشته باشید : یادگیری عمیق هرگز در چندین ساعت و یا چند روز اتفاق نخواهد افتاد . لذا اگر قرار است که از صفر شروع کنید در ابتدای فعالیت سئو خود این سه پیشنهاد را مدنظر قرار بدهید :

کنجکاو باشید، بدین صورت که با شنیدن هر چیزی در مورد سئو سعی در یافتن پاسخ این سوال باشید .
اصل طراحی سایت ارزان را فراموش نکنید.
روی مباحث مبتدی بهینه سازی سایت مسلط شوید.

طراحی سایت ارزان / فیس تری

  • ۹۴/۱۱/۰۸
  • طراحی سایت بهینه سازی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی