طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت , بهینه سازی سایت , سئو , سئو سایت , سئو ارزان , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزان

  • ۰
  • ۰

الگوریتم پاندا - بهینه سازی سایت

الگوریتم پاندا ، یک فرصت و یا تهدید در بهینه سازی سایت

اکثر افرادی که در زمینه ی بهینه سازی سایت (سئو) فعالیت می کنند ، عواملی از جمله حجم نسبتا کم محتوا و یا کپی برداری از مطالب را نشان از محتوای بی کیفیت سئو در الگوریتم پاندا می دانند. نکته این جاست که اولا موتور جست و جوی گوگل چگونه محتوای کپی را درسئو سایت تشخیص می دهد و درثانی کیفیت محتوا ، آیا تنها حجم آن می باشد یا خیر. در این مقاله سعی داریم تا حتی الامکان بر این نکته ها تاکید نموده و طریقه ی کار گوگل در رتبه بندی طراحی وب سایت ها را برایتان شرح دهیم.هم چنین به این سوال که آیا الگوریتم پاندا برای مشغولین در بهینه سازی سایت مفید و موثر خواهد بود یا خیر را برایتان توضیح خواهیم داد.

الگوریتم پاندا گوگل و بهینه سازی سایت

گوگل در الگوریتم پاندا بر این نکته اظهار داشته که می خواهد با کپی کردن محتوا و نیز محتواهای کاملا بی کیفیت و اسپم که سابقا در لیست نتایج گوگل دیده می شد ، مقابله نماید . دراین میان برخی فعالین در صنایع و خدمات مختلف نیز بر این نکته اظهار دارند که محتوای طراحی سایت آن ها بالاجبار با محتوای بسیاری از سایت ها مشابهت دارد. چرا که آن ها تماما همکار بوده و لذا خدمات و محصولات یکسانی را ارائه می نمایند . در این جا می بایست ذکر کنیم که الگوریتم پاندا در گوگل در مورد طراحی وب سایت ها آن قدرها هم سخت گیر نیست.در واقع در این الگوریتم هدف مقابله با کپی برداری بوده و در این مورد آن ها می بایست اطمینان داشته باشند که هیچ تاثیر منفی ای متوجه طراحی سایت آن ها نخواهد شد. به علاوه در صورت مشابهت کامل محتوا نیز می توان با اندکی تغییر ، محتوا را به شکل دیگری درآورده و ارائه داد.

اثر محتوای بی کیفیت در طراحی سایت

بسیاری الگوریتم پاندا را یک تهدید برای خود می دانند چرا که نحوه ی دقیق عملکرد این الگوریتم برای آن ها کاملا مبهم است. چگونه شناسایی محتوای بی کیفیت توسط گوگل و نیز پارامتر های گوگل در شناختن این نوع محتوا در طراحی سایت ها جزء سوالات همیشگی افرادی که در بهینه سازی سایت اشتغال دارند می باشد .از جمله مهم ترین این پارامترها می توان محتوای کپی شده ، حجم نسبتا کم تر در محتوا و ظاهر سازی بیهوده (به کارگیری کلمات کلیدی به شکلی عجیب) شاید مهم ترین المان ها در این مورد باشند اما در کنار این المان ها می توان از سایز دیگر المان های موثر در این زمینه نیز یاد کرد.در زیر سه نمونه از آن ها نام برده شده اند:

نحوه ی اشتراک و انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی و تعداد آن
تعداد کلیک ها در مقایسه با محتواهای مشابه
Bounce Rate و یا به عبارتی درصد فرار کاربران از سایت (ترک سایت توسط مراجعه کننده)

توجه کنید که این آیتم ها در رتبه بندی طراحی سایت شما نقش کلیدی داشته و لذا توجه کامل به این موارد می بایست حتما در طراحی وب سایت مبذول داشته شود . محتوای حرفه ای در این موارد منجر به ارتقا سایت در زمینه ی سئو و بهینه سازی سایت خواهد گردید.

طراحی سایت ارزان

  • ۹۴/۱۱/۰۱
  • طراحی سایت بهینه سازی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی