طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت , بهینه سازی سایت , سئو , سئو سایت , سئو ارزان , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزان

  • ۰
  • ۰

سئو سایت

افزایش رتبه سئو سایت در جستجوی کلمات کلیدی

یکی از آیتم های بسیار مهم و همیشگی در امر بهینه سازی سایت کلمه یا کلمات کلیدی است که در مبحث محتوا و استراتژی لینک دهی نیز امری مهم تلقی می گردد . به وسیله ی کلمات کلیدی می توان مشتری را تفکیک و هدف گذاری کرد . به عنوان مثال اگر هدف شما این است که خدمات سئو انجام دهید ، ممکن است در حالت اول بهینه سازی برای کلمه ی کلیدی “سئو سایت” به نظرتان برسد ، با این حال توجه داشته باشید که اگر مثلا کاربری بخواهد در باره ی “سئو سایت” اطلاعاتی کسب کند نیز به سایت شما خواهد آمد.در این حالت اگرچه شما بازدید خواهید داشت ، اما فروشی عاید شما نخواهد گردید.

حال به جای این کار اگر بر روی کلمه ی کلیدی “هزینه ی سئو سایت” متمرکز شوید ، بالتبع کاربرانی که به دنبال انجام سئو بر روی طراحی سایت خود می باشند ، روانه ی سایت شما خواهند گردید و می توان چنین کاربری را به عنوان یک مشتری به سوی طراحی سایت روانه ساخت . در واقع هدف اصلی سئو نیز هدایت مشتری ها به سوی طراحی وب سایت می باشد.

جستجو و پژوهش معنایی

فرض کنید شخصی کلمه “طراحی سایت” را در گوگل جستجو می کند ، در این مرحله نمی توان گفت که دقیقا هدف او چیست . با این حال می توان حدس هایی زد . ممکن است این کاربر یکی از اهداف زیر را جهت جستجو داشته باشد :

نرم افزار سئو سایت – طراحی وب سایت – سئو – طراحی سایت ارزان– آموزش طراحی سایت

توجه کنید که ما در وهله ی اول نمی دانیم که هدف چنین کاربری در واقع کدام یک از موارد بالا می باشد . در موتور جستجوی گوگل سعی می شود که تعدادی کلمه کلیدی مرتبط با کلمه تایپ شده توسط کاربر به وی پیشنهاد شود تا کاربر گزینه های بیشتری جهت انتخاب بهترین عبارت جستجو پیش روی داشته باشد . شاید برایتان جالب باشد که گوگل نتایج ثابتی به شما ارائه نخواهد داد ، بلکه در این مورد ، با توجه به اطلاعاتی درباره ی خود شما ، از حدس هایی استفاده می کند. به عنوان مثال در صورتی که شما موتور جستجوی گوگل را در گوشی موبایل هوشمند خود استفاده نمایید ، جستجوی معنایی بر اساس قابلیت GPS گوشی ، موقعیت مکانی شما را شناسایی نموده و نتایج مرتبط با کلمه ی مورد جست و جو همراه با نزدیکترین موقعیت مکانی به شما را می آورد . لذا متخصصان سئو و بهینه سازی سایت همواره بر این اظهار دارند که اگر در کشورهای مختلفی از گوگل استفاده کنید ، برای یک عبارت نتایج متعددی خواهید گرفت.

تاثیر جستجوی معنایی در سئو و بهینه سازی وب سایت

در امر سئو می بایست توجه داشته باشید که در واقع کاربرد تکنولوژی جست و جوی معنایی در بهینه سازی وب سایت ، تشخیص و شناسایی کلمات کلیدی مناسب بر اساس قصد و هدف کاربران در دنیای واقعی و بسط این کلمات با واژهای مرتبط با آن می باشد .

روش های رسیدن به کلمات کلیدی

۱- استفاده از جستجوی پیشرفته گوگل:

گوگل برای یاری رساندن به مدیران طراحی سایت ها ابزارهای مختلفی را ارائه می دهد. ساده ترین و مبتدی ترین حالت استفاده از همان روش گوگل است . در این روش بعد از تایپ کلمه کلیدی موردنظر در گوگل، بر روی گزینه نمایش ابزار جستجو رفته و سپس روی جستجوهای مرتبط کلیک کرده، حال می توانید لیستی از عبارتهای بامعنای مرتبط با کلمه مورد نظرمان را ببینیم.

۲- جست و جوی کلمات معنایی با برچسب های نشانه گذاری شده

۳- بهینه سازی وب سایت برای کلمات کلیدی معنادار

۴- ایجاد کلمات معنایی به وسیله ی ابزار نظارت اجتماعی

۵- جمع آوری کلمات کلیدی معنادار از طریق جست و جو های اجتماعی

 طراحی سایت ارزان — فیس تری

  • ۹۴/۱۰/۲۷
  • طراحی سایت بهینه سازی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی