طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت , بهینه سازی سایت , سئو , سئو سایت , سئو ارزان , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزان

  • ۰
  • ۰

زیبایی ظاهری طراحی سایت

زیبایی ظاهری در طراحی سایت

بازاریابی که همواره یکی از پررونق ترین مشاغل در هر زمینه ای بوده است ، در طراحی سایت نیز خود را نشان خواهد داد . به عنوان اولین نکته توجه داشته باشید که طراحی وب سایت شما قرار است که برای کاربر مفید باشد . پس وب سایت را برای کاربر طراحی کنید نه برای موتور جست و جو . چرا که در صورت عدم تمایل کاربر به نحوه ی طراحی سایت شما ، پس از مدتی سایت شما را ترک گفته و این علاوه بر عدم موفقیت شما سبب پایین آمدن رتبه ی شما و هدر رفتن تمامی زحماتتان برای بهینه سازی وب سایت خواهد شد.

به صورت کلی تبلیغات شما به گونه های مختلفی انجام می شود ،اما طراحی سایت شما در تمامی این گونه ها نقشی اساسی ایفا خواهد نمود، مثلا وقتی شما یک بنر تبلیغاتی یا بازاریابی می کنید ، قطعا در این میان مشتری را به دیدن طراحی سایت خود دعوت می نمایید. یادتان نرود که مشتری با دیدن طراحی سایت شما ، برآوردی از میزان اعتبار شما خواهد نمود . به علاوه بهینه سازی سایت به شیوه ای مناسب و دارا بودن جایگاهی مناسب در گوگل نیز مهر تایید دیگری در این زمینه برایتان خواهد بود.

زیبایی گرافیکی و بهینه سازی سایت

بسیاری زیبایی ظاهری وب سایت را مخالف و در جهت عکس بهینه سازی وب سایت می بینند . آن ها بر این باورند که این زیبایی کار را برای موتورهای جست و جو دشوار خواهد ساخت. در مقاله ی پیشین گفتیم که شما می بایست وب سایت را برای کاربر طراحی نمایید نه موتور جست و جو.

یادتان نرود که زیبایی ظاهری طراحی سایت شما می تواند تا حد قابل توجهی دید کاربر را نسبت به کسب و کار شما متحول سازد . به طور مثال اگر شما صاحب یک برند هستید ، می توانید شروع به برند سازی کنید . حداقل می توانید نام برند خود را در ذهن عده ی زیادی ، به شکل نامی آشنا درآورید.برای این منظور نیز می توانید از محتوای چندرسانه ای (مالتی مدیا) در بهینه سازی سایت خود کمک بگیرید.

محتوای جذاب در طراحی سایت ارزان

برای این محتوا می توانید از انواع عکس ، تصاویر ، لوگوی برند در شکل های متفاوت ، فایل های مالتی مدیا، درج به روز انواع محصولات در طراحی سایت شما ، درج کاتالوگ در طراحی وب سایت و نیزدرج بنرهای تبلیغاتی در سایر سایت ها ، که تماما به ایجاد ظاهر گرافیکی مناسب منجر می شوند ، کمک بگیرید.این مواد به هزینه ی زیادی احتیاج ندارند و در یک طراحی سایت ارزان به سادگی قابل استفاده خواهند بود. از طرفی نیز اجرای صحیح اصول سئو و بهینه سازی سایت نیزپارامتری موثر در جهت افزایش دیده شدن شما خواهد بود که به واسط موتور جستجو می تواند کاربران بیش تری را به سوی طراحی سایت شما هدایت کند.

تاثیر طرح های گرافیکی در سئو سایت

یکی از مواردی که می توانید برای زیباسازی محیط طراحی وب سایت خود استفاده نمایید ، طراح های گرافیکی مختلف هستند . به صورت کلی در طراحی سایت ، گرافیک یکی از عوامل بسیار مهمی است که همیشه توسط یک طراح حرفه ای مورد توجه قرار می گیرد. طرح های گرافیکی در سئو سایت بسیار موثر بوده و قادرند که اعتبار وب سایت ها را تا حد قابل قبولی افزایش دهند از طرفی زیبایی این طرح ها سبب ایجاد نوعی جاذبه در میان کاربران شده و سبب جذب بیش تر کاربران به محتوای طراحی سایت خواهد شد.موتورهای جست و جونیز نقش مهمی در این جا بازی کرده و در صورت داشتن یک سئو سایت قابل قبول موج قابل قبولی از کاربران را روانه ی وب سایت شما خواهند ساخت.

طراحی وب سایت ارزان | فیس تری

  • ۹۴/۱۰/۲۰
  • طراحی سایت بهینه سازی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی