طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت , بهینه سازی سایت

طراحی سایت , بهینه سازی سایت , سئو , سئو سایت , سئو ارزان , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزان

  • ۰
  • ۰


الگوریتم پاندا گوگل طراحی سایتالگوریتم جدید پاندا در موتور جستجوی گوگل و اثر آن در طراحی سایت

گوگل بعضا تغییرات جالب توجهی در الگوریتم های خود برای رنکینگ طراحی سایت ها ایجاد می کند . آخرین اخبار حاکی از آن است که الگوریتم اخیر گوگل به نام الگوریتم پاندا در به روزرسانی جدید خود سبب تغییر قابل توجه در نتایج جستجو و رنکینگ تعداد قابل توجهی از طراحی وب سایت ها گردیده است . این مشاهدات نشان می دهد که محتوای با کیفیت به عنوان ملاکی مهم در اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت تلقی می گردد . با این حال تولید محتوا به شکل منظم و با برنامه ی مشخص و نیز استفاده از محتوای جذاب و مرتبط با عناوین هم چنان قادر است که سبب بهبود رنکینگ طراحی سایت ارزان و اتقصادی شما در بسیاری از موارد گردد.

چگونگی عملکرد الگوریتم پاندا

این الگوریتم با سایر قوانین قبلی قدری تفاوت داشته و می توان گفت که تا حدی قادر است که کیفیت محتوای درج شده در طراحی سایت ها را بررسی نماید. به علاوه عدم کپی برداری محتوای درج شده در طراحی سایت ، انتشار منظم مطالب یا به عبارتی زنده بودن سایت ، میزان حجم مطالب سایت ،و نیز بررسی وجود کلمات کلیدی در محتوا که باعث رضایت کاربر گردد ، تمامی مواردی است که در کیفیت محتوا و بهینه سازی سایت مورد بررسی قرار می گیرد و به عنوان المانی مهم در الگوریتم پاندا تلقی می گردد .در زیر سعی می کنیم که حتی الامکان این الگوریتم را در یک طراحی سایت ارزان مورد بررسی دقیق قرار داده و موارد آن را ذکر نماییم .

حجم محتوای به کار گرفته شده

میزان حجم محتوا و یا به عبارتی تعداد کلمات آن عاملی موثر در بررسی کیفیت محتوا از لحاظ سئو سایت می باشد. ظاهرا گوگل می خواهد با این شیوه از سایت هایی که با افزودن دائم محتوای کاملا بی ارزش سعی دارند خود را به صدر نتایج برسانند ، جلوگیری نماید. گفتنی است که مرز این تعداد کلمات محتوا از ۳۰۰ کلمه به بیشتر می تواند برای بهینه سازی سایت تا حدود زیادی قابل قبول تلقی گردد. با این حال این حجم باید بتواند نیازهای کاربری که برای این منظور به طراحی سایت شما مراجعه کرده است را تامین و برطرف نماید.

به کارگیری محتوای اصلی در طراحی سایت ( عدم کپی بودن محتوا)

این عامل یعنی عدم کپی بودن محتوا و نیز تولید محتوای کاملا منحصربه فرد در میان طراحی وب سایت های دیگر نیز می تواند موجب بهبود وضعیت بهینه سازی وب سایت شما در نتایج گوگل گردد و در نتیجه تعداد کاربران بیش تری در زمینه ی محتوای انتشار یافته روانه ی طراحی سایت شما خواهند شد .

انتشار محتوا به صورت منظم (حتی در طراحی سایت ارزان)

به هیچ عنوان نباید اجازه دهید که گوگل طراحی سایت ارزان شما را مرده تلقی نماید. انتشار منظم محتوای مفید که به طور مرتب صورت پذیرد حاکی از این است که طراحی وب سایت شما زنده و فعال بوده و این به خودی خود ملاکی مهم در الگوریتم پاندای گوگل تلقی شده و اصول سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت را مورد بررسی دقیق و درستی قرار خواهد داد .

  • ۹۴/۱۰/۱۶
  • طراحی سایت بهینه سازی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی